آب هست، خاک هست، سبز خواهیم شد…

دوستان سبزم.چند ساعتی تا سبز شدنی دوباره نمانده.صادقانه بگویم در ایران زندگی نمیکنم پارسال از ایران خارج شدم در اتفاقات پارسال ایران بودم و در تمام روزهای داغ همراه با هموطنانم در خیابان بودم.نه باتوم خوردم نه سرم شکست.فقط یک لگد ناقابل از یک بسیجی خوردم. این تمام سهم من بود از آن روزهای پر تنش و دوست داشتنی.امروز برای کسی نسخه نمی نویسم فقط میخواهم بگویم باور کن در این یک هفته لحظه به لحظه با تو همراه بوده ام.اگر توانستم مطلبی در فیسبوک بگذارم با کسی را از این راهپیمایی مطلع کنم کرده ام.میدانم لایک زدن چند صفحه اینترنتی کار بزرگی نیست.اما کار بیشتری نمیتوانم بکنم.نمیدانم چند نفر این نوشته را میخوانند و از آنهایی که میخوانند چند نفر فردا در خیابان هستند اما اگر فقط یک نفر این را میخواند و فردا خواهد رفت میخواهم بدانی هموطنم همه فکر من آنجاست با تو.خودم آنجا نیستم اما قلبم با توست. چگونه بگویم دوستتان دارم.فقط میخواستم بدانید چه بروید چه نروید دوستتان دارم. چه بروید چه نروید بزرگ هستید و چه بروید چه نروید ما پیروزیم.
آب هست، خاک هست، سبز خواهیم شد…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to آب هست، خاک هست، سبز خواهیم شد…

  1. azar says:

    دمت گرم برادر یا خواهر عزیزم…
    به امید روزهائی ازاد که شما هم به وطن برگردید و همه دست در دست هم میهن ویرانمون رو دوباره بسازیم!

  2. nashenas says:

    دوست عزیز منم مثل تو تازه از ایران خارج شدم و تمام فکرو روحم اونجاست بخصوص توی این یک هفته گذشته.منم تا تونستم با تلفن خبر راهپیمایی رو دادم و کار دیگه ای نتونستم بکنم اما مطمئن باش با تمام وجود برای سلامتی و پیروزی هموطنام که همه شون رو مثل خانواده ام دوست دارم دعا میکنم .به امید روزی که همه مون دوباره توی ایران آزاد دور هم جمع باشیم.

Leave a Reply

